loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی39, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 128 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم - قلعه‌نویی: مهم نیست دشمنان قسم‌خورده

قلعه‌نویی: مهم نیست دشمنان قسم‌خورده‌ام چه می ... البته باید بگویم من هم قبول دارم خط دفاعی ...

قلعه‌نویی:دشمنان قسم‌خورده برایم می …

قلعه‌نویی:دشمنان قسم ... به گزارش فرهنگ نیوز ، امیر قلعه‌نویی در ... ابتدا آرزو دارم که ...

تلفنی از من خواستند که به داور دربی اعتراض کنم/ دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع ...

تلفنی از من خواستند که به داور دربی اعتراض کنم/ دشمنان

سرمربی استقلال گفت: وقتی فغانی داور دربی شد خیلی ها از من خواستند تا تلفنی اعتراض کنم اما ...

جهان نيوز - قلعه‌نویی: مگر تو قوه قضائیه هستی؟

قلعه‌نویی: ... بازی سختی خواهیم داشت و اعتقاد دارم سپاهان یک الگوی ورزشی خوب در ایران است ...

قلعه‌نویی: شاید با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

... قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو ...

قلعه‌نویی: شاید با ۳ مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

... اخبارلیگ برتر,محمدرضا خلعتبری فدراسیون فوتبال,اخبار اخبارورزشی قلعه‌نویی ... دارم ...

قلعه‌نویی: منتظرند زمین بخورم و انتقام بگیرند - …

قلعه‌نویی: منتظرند زمین بخورم و انتقام ...

قلعه‌نویی:پرسپولیس برندی به نام دایی دارد

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا مقابل پرسپولیس محروم و مصدومی دارند یا خیر، ...

قلعه نویی: احتمالا خسرو حیدری غایب دربی خواهد بود | …

قلعه نویی: احتمالا ... ابتدا آرزو دارم که در بازی فردا استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب ...

قلعه‌نویی: شاید با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

قلعه‌نویی: ... ابتدا آرزو دارم که در بازی فردا استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب، تاکتیکی و ...

اخبار فوتبال » قلعه‌نویی: از نظر من استقلال …

... قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو ...

قلعه‌نویی: شاید با ۳ مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

قلعه‌نویی در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود نیز گفت: پارسال هم از من سؤال‌های زیادی ... دارم در ...

قلعه نویی: شاید با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

امیر قلعه نویی در نشست ... های زیادی می شد که ... اما اینجا دشمنان قسم خورده ما هستند ...

قلعه‌نویی: می‌ترسم درخصوص رویانیان حرف بزنم

قلعه‌نویی: می‌ترسم درخصوص رویانیان حرف بزنم سرمربی تیم استقلال با اعلام این موضوع که ...

پایگاه تخصصی فوتبال ایران و جهان - امیر قلعه‌نویی

دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال از ساعت 22:10 در ورزشگاه فیصل بن احمد شهر ریاض برگزار ...

قلعه نویی : متاسفانه به دنبال آبروریزی و …

قلعه نویی : متاسفانه به دنبال آبروریزی و تقدس‌زدایی در این فوتبال هستیم ...

قلعه نويي : بعضي قلم ها دشمن قسم خورده من هستند

قلعه نويي : بعضي قلم ها دشمن قسم خورده من ...

قسم خورده‌اند از قلعه‌نویی انتقام بگیرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال که اعتقاد دارد اگر بازیکنانش بتوانند نویدکیا و ابراهیمی را متوقف ...

قلعه نویی:ملی پوشانم را خسته برگرداندند/ برای …

قلعه نویی: ملی پوشانم ... بازی سختی خواهیم داشت و اعتقاد دارم سپاهان یک الگوی ورزشی خوب در ...

قلعه‌نویی: منتظرند زمین بخورم و انتقام بگیرند

«پیش از ورود لاریجانی هم شعارها شنیده می شد» رياض چه مى گويد!؟ راز افزایش ترددهای مشکوک به ...

آتیلا؛ ولیعهدی با دشمنان فرضی/ دشمن دارم، پس …

درودگر در دوراهی انزلی و اهواز/ دوست دارم به ملوان برگردم، با شفیع‌زاده هم صحبت ...

محوطۀ ۱۸ قدم - امیر قلعه نویی

اردشیر قلعه ‌نویی ... چندین سال سابقه مربیگری دارم اما ... آنها دشمنان قسم‌خورده امیر ...

حیدری غایب بزرگ استقلال در دربی

... امیر قلعه‌نویی در نشست ... های زیادی می‌شد که ... اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند ...

انتقاد شدید امیر قلعه‌نویی از قلم‌بدستانِ …

انتقاد شدید امیر قلعه‌نویی دو روز ... کنند دشمنان قسم خورده‌اش ... زیادی را به ...

قلعه‌نویی: منتظرند زمین بخورم و انتقام بگیرند

در مورد حاج‌صفی نمی‌توانم قولی بدهممنصوریان: وزیر راه آمدنم به استقلال را هموار کرد/دیروز ...

قلعه‌نویی : فقط بلدیم آبروریزی کنیم و قداست‌ها را …

قلعه‌نویی : ... دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی ... کمترین نقش را دارم اما سال گذشته ...

شاید با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنیم :: ورزش 3

قلعه‌نویی: ... دفاعی دارم چون این موضوع ... است اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که ...

انتقاد شدید امیر قلعه‌نویی دو روز پس از داربی/ باخت …

... کنند دشمنان قسم خورده‌اش ... دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی و قلم ... دارم که بازی بسیار ...

بازی با سپاهان به ۱۲۰ دقیقه بکشد واویلا می‌شود/ …

قلعه‌نویی: ... دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی ... کمترین نقش را دارم اما سال گذشته ...

جام نیوز :: JamNews - شوک عجیب قلعه نویی به آبی ها / …

شوک عجیب قلعه نویی به ... دارم چون این ... اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - نشست …

نشست خبری قلعه نویی ... های زیادی می‌شد که ... اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که ...

اخبار فوتبال » واکنش رحمتی به درگیری با دکتر …

لایی خور این دشمنان قسم خورده رو از ... با قلعه نویی آبروی ... دوستش دارم چون ...

جام نیوز :: JamNews - ابراز تاسف قلعه نویی از آبی …

ابراز تاسف قلعه نویی از آبی ... دشمنان قسم‌خورده قلعه‌نویی ... حرف‌هاست و تا حد زیادی از ...

یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان استقلال فردا …

امیر قلعه‌نویی در نشست ... دارم که در بازی ... اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که ...

www.caspian-ittc.ir - شوک عجیب قلعه نویی به آبی ها / …

برنده شدن همیشه به معنای اولین بودن نیست، برنده شدن به معنای انجام کار بهتر از دفعات قبل است.

استقلال قهرمان - آخرین اخبار استقلال

... امیر قلعه‌نویی در نشست ... دارم چون این ... اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند ...

اخبار باشگاه استقلال 94-95

... رقبای زیادی دارم و ... کنند دشمنان قسم خورده‌اش ... دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی و ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

... ‌ این دربی با سایر بازی‌ها متفاوت بود، با خطاهای زیادی ... دشمنان قسم‌خورده ... قلعه‌نویی ...

دانلود گلهای بازی استقلال سپاهان 4-3

قلعه‌نویی: ... یک سری دوستان و البته دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی مترصد هستند که هر کاری من ...

نامه نعیمه اشراقی به ملت ایران - بینانیوز

  • 5/5
  • 1 RATING

... هجمه کردند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده ... های زیادی دارم اما به احترام قطره قطره ...

24 تصویر مهم و زیبا از پرسپولیس 94 / ناکامی، مرگ، …

خیابانی در خندوانه: هیچ‌وقت آدم نفروخته‌ام!

رقابت قلعه‌نویی و گل‌محمدی ... موج مکزیکی حواشی و دشمنان قسم خورده ... تهران دارم/انصراف از ...

رفع مشکلات کشور همت مضاعف می طلبد

... در هیچ زمینه ای نباید به دشمنان قسم خورده ... قلعه نویی ... زیادی برای گفتن دارم ...

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران …

... با اختلاف زیادی از ... قسم خورده قلعه‌نویی مترصد ... نقش را دارم اما سال ...

حزب توده از کودتای نوژه تا جاسوسی در جنگ | فرهنگ …

... ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده‌ی ... فعالیت زیادی ... راه قلعه نویی ...

مفتی وهابی و دشمن قسم خورده امام‌زمان (عج) + فیلم و …

مفتی وهابی و دشمن قسم خورده ... زیاد تعداد زیادی از دعوت کنندگان ... با حضور قلعه‌نویی ...

دور جدید اتهام زنی های خارج از دایره اخلاق به فردوسی پور

دور جدید اتهام زنی های خارج از دایره اخلاق به فردوسی پور

نظرسنجی آی‌اسپورت: مربی بعدی تراکتورسازی را …

کعبی: بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال خوزستان ...

پایگاه خبری اندیمشک جوان » رقابت تمام شد

از عصبانیت قلعه‌نویی ... زیادی به این قضیه وابسته است تا بوده چنین بوده که دشمنان قسم خورده ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 1,039
  • بازدید سال : 2,286
  • بازدید کلی : 18,191